Biznes Restauracje & Catering logo
KATEGORIE

Biznes Restauracje & Catering nr 4(15)/2017 sierpień-wrzesień 2017

Niskie zasięgi organiczne na Facebooku - jak sobie z nimi radzić i skutecznie angażować swoich fanów? Od trudnego gościa do miłośnika restauracji. To możliwe! Deser restauracyjny - przykry obowiązek? Czy sommelier jest potrzebny? To i dużo więcej w najnowszym numerze "Biznes Restauracje & Catering"!

Biznes Restauracje & Catering nr 4(15)/2017 sierpień-wrzesień 2017

Drodzy Czytelnicy,

zanim się obejrzymy, lato odejdzie w niepamięć, a na naszych talerzach zagoszczą jesienne warzywa i owoce. Aby zachować letnie smaki na dłużej, proponujemy Wam przepisy na desery, które, mamy nadzieję, osłodzą Wam to nieuchronne nastanie jesieni i zbliżającą się szarugę za oknem.

Poza unikalnymi przepisami na słodkości, na myśl o których cieknie nam ślinka, proponujemy Wam kolejną porcję solidnej merytorycznej wiedzy. Z pewnością zauważyliście już, że publikując posty na Facebooku, nie docieracie do wszystkich swoich followersów. To dlatego, że Facebook obniżył zasięgi postów organicznych, przez co znacznie trudniej zaktywizować nam naszych fanów. Z tego względu potrzeba nam fanów, którzy nie tylko kliknęli „lubię to”, ale i są aktywni, czyli wchodzą z nami w interakcję. O tym, jak pozyskać

aktywnych fanów lub zaktywizować tych, których już posiadamy, zdradza Wam Angelika Borysiak, do której tekstu Was odsyłam. Ponieważ w dzisiejszych czasach obraz wart jest więcej niż słowa, Wojciech Herra podjął się tematu wideo w restauracji. Kiedy myślimy o wideo, najczęściej mamy na myśli filmiki wrzucane w mediach społecznościowych, które mają zachęcić naszych followersów do odwiedzin lokalu lub zwiększyć ich zaangażowanie. To jednak nie jedyny sposób jego wykorzystania, bo z powodzeniem możemy robić to, kiedy gość jest już w restauracji. Jak to zrobić? Dajemy Wam kilka rad.

Podczas gdy wielu z Was eksplorowało zakątki Polski lub świata, my pracowaliśmy nad trzecią edycją #RentownejRestauracji. Jesteśmy już na ostatniej prostej i liczymy na to, że w wieloma z Was zobaczymy się 7 września w Warszawie. Nie może Was zabraknąć. Do zobaczenia!

Miłej lektury!

Ewa Karczewska

redaktor prowadząca „Biznes Restauracje & Catering”

Spis treści

Temat numeru

04 Niskie zasięgi organiczne na Facebooku – jak sobie z nimi radzić i skutecznie angażować

swoich fanów?

Marketing

08 W ideo w restauracji, czyli gdzie człowiek nie może, tam technologię pośle

10 Od trudnego gościa do miłośnika restauracji. To możliwe!

Know-how restauratora

14 R estauracja na wysoki połysk

20 POStaw na technologię optymalizacja kosztów

24 G wiazdki spod znaku Mareno

26 W kolejce po jakość. Systemy wydawcze Dora Metal

Strefa Chefa

30 Deser restauracyjny – przykry obowiązek? [felieton]

32 Przepisy szefów kuchni: desery

38 Pieczywo w restauracji

46 Smaki jesieni [wywiad]

48 Nie tylko lemoniada, czyli o tym, jak zwiększyć sprzedaż napojów bezalkoholowych

52 Kwiaty na talerzu [wywiad]

54 Pomysły na dziczyznę doskonałą [felieton]

56 O przechowywaniu wina w restauracji – rzecz o winiarkach

58 Czy sommelier jest potrzebny?

Aktualności i nowości

60 Akademia inspiracji Makro

62 Warszawski Festiwal Kulinarny „Rośliny, Owady i Miód”

64 Nowości produktowew branży HoReCa

Katalog firm

68 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl