Biznes Restauracje & Catering logo
KATEGORIE

Biznes Restauracje & Catering nr 6(11)/2016 grudzień 2016 - styczeń 2017

Po polsku, międzynarodowo, autorsko, czyli o tym co polską gastronomię czeka w 2017 roku; Jak zmienia się polska scena kulinarna, czyli rozmowa z Justyną Adamczyk przy okazji premiery trzeciej edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau; Leasing czy wynajem długoterminowy, czyli o tym jak wybrać samochód dla swojej restauracji; a także 6 kroków do zaplanowania skutecznej kampanii reklamowej dla restauracji oraz ABC e-mail marketingu w gastronomii. To i znaczne więcej w najnowszym numerze "Biznes Restauracje & Catering"!

Biznes Restauracje & Catering nr 6(11)/2016 grudzień 2016 - styczeń 2017

Drodzy Czytelnicy,

tak oto dotarliśmy do końca 2016 r. To drugi rok, w którym spotykamy się na łamach „Biznes Restauracje & Catering”, i doskonały moment, by podziękować Wam za to, że z nami jesteście.

Koniec roku to także czas podsumowań, prognoz i planów. Tych biznesowych i tych całkiem prywatnych. To dlatego numer otwiera tekst Juliusza Podolskiego, podsumowujący kulinarnie rok 2016 i spoglądający na trendy w gastronomi na 2017 r. Jak więc będziemy jeść w przyszłym roku: po polsku, międzynarodowo, a może autorsko? Przekonajcie się sami!

Kampania marketingowa w restauracji? Oczywiście! Dagmara Plata-Alf podpowiada, jak ją przygotować, o czym pamiętać i w jakich kanałach prowadzić działania marketingowe. Z kolei Angelika Borysiak odkrywa przed Państwem kulisy e-mail marketingu i zdradza, jak wykorzystać jego potencjał w restauracji.

W numerze przeczytają Państwo również o tym, jak szefów kuchni inspiruje wieprzowina, czy dla naszej restauracji bardziej opłacalny jest leasing, czy wynajem długoterminowy samochodów, a także czym jest mobbing i jak mu przeciwdziałać.

Korzystając ze sposobności, składam Państwu życzenia zdrowych, spokojnych i radosnych świąt oraz wszelkiej pomyślności w nowym roku. Niech 2017 r. ma dużo smaku i aromatu!

Zapraszam do lektury,

Ewa Karczewska

Redaktor prowadzący „Biznes Restauracje & Catering”

 

Spis treści

Temat numeru

04 Po polsku, międzynarodowo, autorsko, czyli co czeka gastronomię w 2017 r.?

Twarzą w twarz

10 Jak zmienia się polska scena kulinarna? [wywiad]

Marketing

14 Kampania marketingowa w restauracji. Jak? Gdzie? Po co?

18 6 kroków do zaplanowania skutecznej kampanii reklamowej dla restauracji na 2017 r.

20 Znaczenie e-mail marketingu w gastronomii (cz. I)

23 Obraz wart tysiąca słów, czyli jak przykuć uwagę klienta?

24 Zmień podejście i zacznij pytać klientów, czyli jak angażować gości w proces zmian w restauracji?

28 Jak przetrwać trudny okres nowego roku w restauracji?

Know-how restauratora

32 Mobbing – co musisz o nim wiedzieć i jak mu przeciwdziałać?

36 Wartość rzeczywista i odtworzeniowa, czyli jak wybrać polisę, by pokryć koszty ewentualnych strat w restauracji?

Optymalizacja kosztów

38 Leasing czy wynajem długoterminowy – jak wybrać samochód dla Twojej restauracji?

Strefa Chefa

42 Inspirujący składnik dań: wieprzowina

48 Stać nas na złoto [wywiad]

50 Przyjemność picia kawy z ekspresami linii WE od JURA

52 Gastronomia. Wybitnie drogie hobby [felieton]

54 Regularnie podnoszę sobie poprzeczkę… [wywiad]

Aktualności i nowości

56 Żółty obiekt pożądania – Gala Gault&Millau za nami!

58 MAKRO partnerem produktowym gali Gault&Millau 2016

59 Reotwarcie flagowej hali MAKRO w Warszawie

60 Pierwszy Mikser Kulinarny z Pawłem Oszczykiem w ramach ,,Szefa dla Młodych Talentów”

62 Nowości produktowe w branży HoReCa

Katalog firm

64 Katalog firm

 

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl