Biznes Restauracje & Catering logo
KATEGORIE

Biznes Restauracje & Catering nr 4(9)/2016 sierpień - wrzesień 2016

Konkursy na Facebooku - słodka promocja czy słone koszty? Jak budować reputację restauracji wykorzystując nowe media? Jak czekolada inspiruje szefów kuchni? Czy istnieje kawa idealna? Jak tworzyć kartę deserów?

Biznes Restauracje & Catering nr 4(9)/2016 sierpień - wrzesień 2016

Drodzy Czytelnicy,

mimo że wakacje za oknem, u nas praca wre – niecały miesiąc pozostał do naszej konferencji Rentowna Restauracja, na której spotkamy się już 19 września. Zanim jednak zobaczymy się na największym wydarzeniu branżowym tego roku, oddajemy w Państwa ręce najnowszy numer magazynu, w którym tym razem jest wyjątkowo „słodko”.
Strefę Chefa otwiera artykuł o czekoladzie jako składniku dań wytrawnych. Jak się okazuje, ta niekwestionowana królowa deserów inspiruje także szefów kuchni, którzy coraz częściej i coraz śmielej czynią z niej składnik dań głównych. I robią to wyśmienicie. Pozostając w temacie słodkości, nasz ekspert Juliusz Podolski poszukiwał recepty na doskonałą kartę deserów w restauracji. Przepytał w tym względzie autorytety w branży, a efekty jego „śledztwa” są naprawdę interesujące.

Z przyjemnością odsyłam również Państwa do lektury wywiadu z Agnieszką Rojewską – wielokrotną Mistrzynią Polski Barista i Mistrzynią Polski Latte Art. Wprowadza nas ona w fascynujący świat kawy, o której potrafi mówić godzinami.

W tym numerze nie zabraknie też tematów marketingowych. Angelika Borysiak zdradza, jak skutecznie i zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku. Temat nowych mediów społecznościowych kontynuuje także Dagmara Plata-Alf, która tym razem na warsztat bierze sposoby ich wykorzystania w budowaniu wizerunku restauracji.

To i wiele więcej w najnowszym wydaniu magazynu „Biznes Restauracje & Catering”.
Miłej lektury!
Ewa Karczewska
redaktor prowadzący „Biznes Restauracje & Catering”

 

Spis treści

Temat numeru

04 Kuchenna artyleria - aranżacja i wyposażenie sprzętowe zaplecza kuchennego w restauracjach

Marketing

10 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży restauracyjnej (cz. IX). Nowe media społecznościowe i ich wykorzystanie w budowaniu wizerunku restauracji

14 Konkursy na Facebooku - słodka promocja czy słone koszty?

18 Pokemon GO - zwiększ ruch w Twojej restauracji!

Know-how restauratora

20 Jak nie stracić głowy w gastronomii, czyli… z ubezpieczeniem za barem

Zarządzanie personelem

22 Employer branding w restauracji? To wcale nie jest takie trudne

26 Konflikt i jak nim skutecznie zarządzać

30 Budowanie relacji pomiędzy menedżerem a pracownikiem

Catering

34 Dobrze (o)pakowane - opakowanie jako reklama Twojej restauracji

Strefa Chefa

38 Inspirujący składnik: czekolada

42 Koniec wieńczy dzieło, czyli karta deserów w restauracji

46 Samozarządzanie karierą szefa kuchni

48 Obiektywnie najlepsza kawa nie istnieje. Twarzą w twarz z Agnieszką Rojewską

56 Kuchnia molekularna: przyszłość czy przeszłość?

Aktualności i nowości

58 Znamy uczestników kolejnego etapu konkursu "Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016"!

60 Kuchnia mądrze urządzona, czyli jaka?

61 Nowości w ofercie MAKRO

62 Nowości produktowe w branży HoReCa

Katalog firm

64 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl