Biznes Restauracje & Catering logo
KATEGORIE


Skontaktuj się
z autorem:

Marek Kaczmarek

Olandia to wyjątkowe miejsce, do którego Goście przyjeżdżają z całymi rodzinami, organizują pikniki i biesiady, korzystają z obiektów sportowych, organizują pikniki i biesiady, a także wesela oraz imprezy firmowe. Oferta tego miejsca jest bardzo bogata, a więc oczekiwanie Gości są również różne i należy im sprostać.

Informowanie o atrakcjach i ofercie obiektu

- Właściciele obiektu informują swoich Gości o dostępnych atrakcjach za pomocą Wi-Fi. Po zalogowaniu się przez Gościa do sieci na ekranie jego smartfona lub komputera wyświetlają się informacje o SPA, wypożyczalni sprzętu wodnego, degustacji win i wycieczkach z przewodnikiem. Dzięki temu wszyscy Goście wiedzą, z jakich atrakcji mogą skorzystać. – mówi Joanna Centkowska, Client Service Manager Social WiFi.

Inteligentne Wi-Fi stwarza więc możliwość do zaprezentowania szerszej oferty obiektu wszystkim osobom, które są akurat na miejscu. W ten sposób możliwe jest zachęcenie Gości do skorzystania z usług dodatkowych, o czym trudno byłoby poinformować w inny sposób. Wielu odbiorców chwali sobie ten sposób komunikacji, ponieważ wartościowe treści dostarczone w przyjazny sposób są dla nich dużą wartością dodaną, którą daje pobyt w obiekcie.

- Dzięki Social WiFi możemy w prosty sposób przekazać informacje wszystkim naszym Gościom. Kiedy tylko przyjadą do Olandii i chcą sprawdzić maila, po zalogowaniu do sieci otrzymują informacje na temat naszych atrakcji. Szczególnie ważne jest dla nas promowanie Centrum SPA. Zapraszamy Gości również na degustacje win i do skorzystania z naszych obiektów sportowych – mówi Damian Michałek, Manager ds. Promocji i PR Krainy wypoczynku i konferencji Olandia.

Pytania o satysfakcję z pobytu

Bardzo ważną funkcjonalnością Social WiFi jest możliwość zadbania o obsługę klienta w obiekcie. Wykorzystanie specjalnego systemu gwiazdkowo-opiniowego pozwala jeszcze w trakcie pobytu Gościa uzyskać od niego informację na temat satysfakcji. Dzięki temu możliwe jest wcześniejsze zareagowanie na negatywne komentarze, podjęcie akcji i uprzedzenie złej opinii na portalu TripAdvisor czy Booking.com, co pozytywnie wpływa na wizerunek obiektu. Dodatkowo, dobę po opuszczeniu hotelu Gość otrzymuje automatycznie zapytanie o poziom zadowolenia z jakości obsługi oraz prośbę o zostawienie opinii w partnerskim serwisie TripAdvisor, gdzie będzie mógł wyrazić swoje zadowolenie.

- Goście po opuszczeniu naszego obiektu otrzymują prośbę o ocenę zadowolenia z pobytu w skali od 1 do 5. Mogą też napisać swoją opinię, która trafia tylko do nas. Dzięki temu wiemy, co podoba się naszym gościom i w którą stronę powinniśmy się rozwijać - dodaje Damian Michałek.

Inteligentne Wi-Fi doskonale sprawdza się w komunikacji z Gośćmi w trakcie ich pobytu w obiekcie, co potwierdza przypadek Olandii. Aby dowiedzieć się więcej, wystarczy wejść na stronę Social WiFi lub firmy Profitroom, która jest obecnie dystrybutorem narzędzia wśród polskich hoteli. Warto to zrobić szczególnie teraz, gdyż kilka dni temu wystartowała letnia promocja, w ramach której ceny abonamentu zostały obniżone nawet o połowę.



Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl