Biznes Restauracje & Catering logo
KATEGORIE

Ile kosztuje restaurację duża rotacja pracowników?

Od dawna wiadomo, że rotacja pracowników w gastronomii to norma dzienna. Czy warto jednak akceptować takie zachowania? Odpowiadając na to pytanie, pojawia się wiele aspektów, gdzie właścicielowi gastronomii można przedstawić na liczbach, jak wiele traci, wymieniając za często zespół.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników restauracje-catering.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie restauracje-catering.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Restauracje & Catering,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Restauracje & Catering.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Adam Latek

Hotelarz, pasjonat, od ponad 20 lat związany z branżą. Ekspert branży HoReCa. Pracował w międzynarodowych sieciach hotelarskich, takich jak IHG, ACCOR, Choice Hotels, Hilton. Pomagał wprowadzić na polski rynek dwa hotele marki Best Western. Brał udział w otwarciach ponad 15 hoteli w Polsce i za granicą. Absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Ekonomicznej o specjalności hotelarstwo. Wykładowca Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji uczelni Vistula w Warszawie. Koordynator kierunku „Hospitality” programu unijnego „Intour” mającego kształcić hotelarzy, którzy będą pracować na całym świecie. To konkurencyjny program naukowy dla najsławniejszych szkół wyższych i światowych uniwersytetów: SLH w Lozannie, La Roche w Paryżu. Codziennie ma kontakt z właścicielami i dyrektorami hoteli, którym pomaga prowadzić hotel zgodnie z międzynarodowymi standardami. Współpracuje z międzynarodowymi sieciami hotelowymi. Pisze artykuły do gazet branżowych: „Świat Hoteli” „Biznes Hotel” „Biznes Restauracje & Catering” „OHH events” „Business Traveller Poland”. Był członkiem jury w wyborze Najlepszego Recepcjonisty Roku 2016 według stowarzyszenia A.I.C.R. Polska, z którym nadal współpracuje. Wspiera rozwój organizacji Concierge „Złote klucze Polska”. Wraz z zespołem szkoli kadrę hotelarzy i gastronomów –  zarówno pracowników, jak i kierowników. Wprowadził unikatowy program hotel Respiro pomagający „uzdrowić” hotele, pomóc im ponownie być rentownymi i osiągać wymierne zyski dla właścicieli. Pomaga wprowadzić unikatowy produkt turystyczny „One Day Tour”: jednodniowe wycieczki po Polsce wraz z programem artystycznym dla turystów z zagranicy. Szkoli wraz z zespołem młodych adeptów hotelarstwa w technikach hotelarsko-gastronomicznych w całej Polsce z programów unijnych pomagających w rozpoczęciu kariery hotelarskiej i gastronomicznej. Jego absolwenci pracują już jako dyrektorzy gastronomii i dyrektorzy hoteli w krajach na całym świecie. Nadal ich wspiera w działaniach i podpowiada, jak skutecznie zarządzać kadrą i budować przyjazną atmosferę pracy. Prowadzi blog hotelarski dla hotelarzy i podróżników „Latek Hotels o dylematach hotelarskich”.    

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl